REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§ 1 Postanowienia ogólne:
Regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu internetowego http://lotynadwarta.pl/sklep/ oraz:
- obowiązki sklepu zawierającego umowę z konsumentem;
- zasady i tryb zawierania z konsumentem umowy na odległość;
- zasady i tryb wykonania przysługującego konsumentowi prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
§ 2 Postanowienia ogólne:
- Właścicielem i administratorem sklepu jest Łukasz Hałasa prowadzącegy działalność gospodarczą pod nazwą DataRadar Łuksz Hałasa, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7642460066, REGON 301691735 .
- Znak towarowy Loty Nad Wartą jest znakiem zastrzeżonym.
§ 3 Definicje:
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
KLINET – każdy podmiot, który dokonuje zakupów za pośrednictwem Sklepu.
KONSUMENT- osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
OKRES WAŻNOŚCI VOUCHERA – okres czasu, w ramach którego zakupiona usługa musi zostać zrealizowana.
PASAŻER – osoba, która po dokonaniu rezerwacji i okazaniu vouchera, jest uprawniona do skorzystania z usługi.
PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma lub usługa zgodna z aktualną ofertą umieszczoną na stronie sklepu internetowego i będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
SKLEP – sklep internetowy http://lotynadwarta.pl/sklep/ prowadzony przez Sprzedawcę
SPRZEDAWCA – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą DataRadar Łuksz Hałasa, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7642460066, REGON 301691735
UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
VOUCHER – potwierdzenie zakupu usługi.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli, które składa Klient za pomocą formularza zamówienia, a które wyraża wolę zawarcia umowy Sprzedaży Produktu/Produktów Sprzedawcy.
§ 4 Kontakt ze sklepem:
- Adres sprzedawcy: ul. Brzozowa 36, 64-600 Oborniki
- Adres e-mail: sklep@lotynadwarta.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: 784 424 725, czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00).
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy:
Idea Bank 60 1950 0001 2006 3368 7059 0001
§ 5 Wymagania techniczne:
Wymogiem technicznym do korzystania ze sklepu internetowego http://lotynadwarta.pl/sklep/ jest posiadanie komputera lub innego urządzenia elektronicznego mającego dostęp do przeglądarki internetowej oraz dostęp do Internetu.
§ 6 Informacje ogólne:
- Przeglądanie Produktów w Sklepie nie wymaga założenia Konta.
- Klient w sklepie Loty Nad Wartą dokonuje zakupu spośród Produktów znajdujących się w ofercie opublikowanej na stronie internetowej Sklepu.
- Składanie zamówień możliwe jest po podaniu niezbędnych danych osobowych i adresowych Klienta umożliwiających realizację Zamówienia.
- Sprzedawca w zakresie dopuszczalnym przez prawo nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia funkcjonowania Sklepu, które spowodowane są siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich oraz brakiem harmonizacji Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący podatek VAT.
- W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia. W procesie zamówienia nie powstaje żaden ukryty koszt.
- Zaakceptowanie wypełnionego formularza zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży.
- Klient, który złożył zamówienie drogą elektroniczną, otrzymuje e-mail ze sklepu internetowego, który potwierdza zawarcie umowy.
- Przed zakupem lotu zapoznawczego, Klient powinien zapoznać się z Regulaminem Lotów Zapoznawczych dostępnym na stronie http://lotynadwarta.pl/sklep/ . Zakup vouchera na lot jest równoznaczny z akceptacją Regulaminu Lotów Zapoznawczych.
§ 7 Złożenie zamówienia:
Aby dokonać zamówienia należy:
- Wybrać Produkt, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”.
- Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności.
- Wybrać jeden z dostępnych sposobów dostawy.
- Po otrzymaniu e-mail zawierającego potwierdzenie zawarcia umowy należy zarezerwować termin realizacji: telefonicznie, lub za pomocą formularza rezerwacyjnego
§ 8 Formy płatności:
- Klient może dokonać płatności za pośrednictwem systemu szybkich płatności przelewy24, lub za pomocą przelewu na konto bankowe.
§ 9 Formy dostawy:
- Produkt może być wysłany na adres wskazany przez Klienta podczas procesu dokonywania Zamówienia znajdujący się terytorium RP.
- Voucher na lot może zostać dostarczony Klientowi w formie elektronicznej na podany w zamówieniu adres email.
- Koszt dostawy wynosi:
- 0 zł – w przypadku odbioru osobistego oraz dostarczenia Klientowi w formie elektronicznej na podany adres email.
- 10 zł – w przypadku wybrania metody dostarczenia vouchera na adres na terytorium RP wskazany przez Klienta.
- Sprzedawca nada przesyłkę w dzień roboczy przypadający w ciągu 48 godzin od otrzymania zapłaty za Zamówienie.
§ 10 Wykonanie umowy sprzedaży:
- Zaakceptowanie wypełnionego formularza zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży (par. 6 ust.7).
- Klient, który złożył zamówienie drogą elektroniczną, otrzymuje e-mail ze sklepu internetowego, który potwierdza zawarcie umowy.
- Sklep potwierdza zaksięgowanie płatności i przyjęcie zamówienia do realizacji przesyłając na adres e-mail klienta stosowną wiadomość.
§ 11 Rezerwacja terminu lotów zapoznawczych:
- Rezerwacji terminu lotu dokonuje Klient lub Pasażer po otrzymaniu potwierdzenia zawarcia umowy albo zaksięgowania płatności.
- Rezerwacji terminu można dokonać telefonicznie lub za pomocą formularza rezerwacyjnego dostępnego na stronie http://www.lotynadwarta.pl
- W celu zmiany terminu lotu na inny termin, Pasażer zobowiązany jest skontaktować się ze Sprzedawcą nie później niż 1 dzień roboczy przed ustalonym terminem lotu. Takiej zmiany można dokonać maksymalnie 2 razy, z zastrzeżeniem, że po upływie terminu rezerwacji taka zmiana nie jest już możliwa.
§ 12 Ważność i realizacja Vouchera:
- Okres ważności vouchera na lot jest podany w opisie usługi oraz na druku vouchera.
- Termin lotu nie może być późniejszy niż ważność vouchera.
- Sprzedawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby realizacja lotu nastąpiła w terminie jak najbardziej dogodnym dla Pasażera, niemniej nie jest w stanie zagwarantować jego realizacji w konkretnym dniu.
- Niezrealizowanie vouchera, jak również niedokonanie rezerwacji przed upływem terminu ważności vouchera oznacza wygaśnięcie wszelkich praw z nią związanych i z tego tytułu nie przysługują ani Klientowi ani Pasażerowi żadne roszczenia, w szczególności roszczenie o zwrot zapłaty za voucher.
- W przypadku zagubienia lub zniszczenia vouchera, którego termin realizacji jeszcze nie minął i który nie został jeszcze zrealizowany, możliwe jest, po okazaniu dowodu zakupu i na wniosek Klienta lub Pasażera, wystawienie duplikatu vouchera.
- Sprzedawca może odmówić wykonania lotu w przypadku, gdy brak jest odpowiednich warunków pogodowych, a także w sytuacji, w której występują inne przyczyny organizacyjne lub techniczne, które nie zapewniają bezpiecznego wykonania lotu oraz gdy występują inne przyczyny zewnętrzne uniemożliwiające wykonanie lotu. W takim wypadku ustala ze Sprzedawcą nowy termin lotu.
- Sprzedawca nie pokrywa kosztów, jakie poniósł Klient lub Pasażer, zwłaszcza takich jak koszty transportu i zakwaterowania, w szczególności kosztów będących następstwem odwołania lotu przez Sprzedawcę z przyczyn od niego niezależnych, takich jak niekorzystne warunki pogodowe.
§ 13 Prawo odstąpienia od Umowy:
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia w formie pisemnej lub drogą elektroniczną przed upływem tego terminu na podane w § 4 Regulaminu adresy Sprzedawcy.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej z Klientem umowy w sytuacji, kiedy realizacja vouchera na lot okazałaby się niemożliwa – wówczas Klientowi zwracana jest cała uiszczona opłata, o ile nie zdecyduje się on na przedstawioną mu przez Aeroklub ofertę alternatywną.
§ 14 Reklamacja:
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi usługę obejmującą wybrany przez Klienta lot zgodnie z ofertą wolną od wad.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w §4 Regulaminu adresy Sprzedawcy.
- Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć w ustawowym terminie 30 dni od dnia doręczenia każdą pisemnie zgłoszoną reklamację, kierując się przy tym ochroną słusznego interesu Klienta lub Pasażera.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za realizację vouchera, jeżeli w jego posiadanie wejdzie i zrealizuje go osoba nieuprawniona, o ile nie zostanie uprzednio powiadomiony o zagubieniu lub kradzieży vouchera. W takiej sytuacji bilet lub voucher traktuje się jako zrealizowany przez Pasażera.
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
§ 15 Postanowienia końcowe:
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.