REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§ 1 Postanowienia ogólne:

Regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu internetowego http://lotynadwarta.pl/sklep/ oraz:

  • obowiązki sklepu zawierającego umowę z konsumentem;
  • zasady i tryb zawierania z konsumentem umowy na odległość;
  • zasady i tryb wykonania przysługującego konsumentowi prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.

§ 2 Postanowienia ogólne:

  1. Właścicielem i administratorem sklepu jest Łukasz Hałasa prowadzącegy działalność gospodarczą pod nazwą DataRadar Łuksz Hałasa, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7642460066, REGON 301691735 .
  2. Znak towarowy Loty Nad Wartą jest znakiem zastrzeżonym.

§ 3 Definicje:

FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

KLINET – każdy podmiot, który dokonuje zakupów za pośrednictwem Sklepu.

KONSUMENT- osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

OKRES WAŻNOŚCI VOUCHERA – okres czasu, w ramach którego zakupiona usługa musi zostać zrealizowana.

PASAŻER – osoba, która po dokonaniu rezerwacji i okazaniu vouchera, jest uprawniona do skorzystania z usługi.

PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma lub usługa zgodna z aktualną ofertą umieszczoną na stronie sklepu internetowego i będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

SKLEP – sklep internetowy  http://lotynadwarta.pl/sklep/  prowadzony przez Sprzedawcę

SPRZEDAWCA – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą DataRadar Łuksz Hałasa, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7642460066, REGON 301691735

UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ –  umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

VOUCHER – potwierdzenie zakupu usługi.

ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli, które składa Klient za pomocą formularza zamówienia, a które wyraża wolę zawarcia umowy Sprzedaży Produktu/Produktów Sprzedawcy.

§ 4 Kontakt ze sklepem:

  1. Adres sprzedawcy: ul. Brzozowa 36, 64-600 Oborniki
  2. Adres e-mail: sklep@lotynadwarta.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 784 424 725, czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00).
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy:
    Idea Bank 60 1950 0001 2006 3368 7059 0001

§ 5 Wymagania techniczne:

Wymogiem technicznym do korzystania ze sklepu internetowego  http://lotynadwarta.pl/sklep/  jest posiadanie komputera lub innego urządzenia elektronicznego mającego dostęp do przeglądarki internetowej oraz dostęp do Internetu.

§ 6 Informacje ogólne:

  1. Przeglądanie Produktów w Sklepie nie wymaga założenia Konta.
  2. Klient w sklepie Loty Nad Wartą dokonuje zakupu spośród Produktów znajdujących się w ofercie opublikowanej na stronie internetowej Sklepu.
  3. Składanie zamówień możliwe jest po podaniu niezbędnych danych osobowych i adresowych Klienta umożliwiających realizację Zamówienia.
  4. Sprzedawca w zakresie dopuszczalnym przez prawo nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia funkcjonowania Sklepu, które spowodowane są siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich oraz brakiem harmonizacji Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.
  5. Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący podatek VAT.
  6. W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia. W procesie zamówienia nie powstaje żaden ukryty koszt.
  7. Zaakceptowanie wypełnionego formularza zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży.
  8. Klient, który złożył zamówienie drogą elektroniczną, otrzymuje e-mail ze sklepu internetowego, który potwierdza zawarcie umowy.
  9. Przed zakupem lotu zapoznawczego, Klient powinien zapoznać się z Regulaminem Lotów Zapoznawczych dostępnym na stronie http://lotynadwarta.pl/sklep/ . Zakup vouchera na lot jest równoznaczny z akceptacją Regulaminu Lotów Zapoznawczych.

§ 7 Złożenie zamówienia:

Aby dokonać zamówienia należy:

  1. Wybrać Produkt, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”.
  2. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności.
  3. Wybrać jeden z dostępnych sposobów dostawy.
  4. Po otrzymaniu e-mail zawierającego potwierdzenie zawarcia umowy należy zarezerwować termin realizacji: telefonicznie, lub za pomocą formularza rezerwacyjnego

§ 8 Formy płatności:

  1. Klient może dokonać płatności za pośrednictwem systemu szybkich płatności przelewy24, lub za pomocą przelewu na konto bankowe.

§ 9 Formy dostawy:

  1. Produkt może być wysłany na adres wskazany przez Klienta podczas procesu dokonywania Zamówienia znajdujący się terytorium RP.  
  2. Voucher na lot może zostać dostarczony Klientowi w formie elektronicznej na podany w zamówieniu adres email.
  3. Koszt dostawy wynosi:
  • 0 zł – w przypadku odbioru osobistego oraz dostarczenia Klientowi w formie elektronicznej na podany adres email.
  1. 10 zł – w przypadku wybrania metody dostarczenia vouchera na adres na terytorium RP wskazany przez Klienta.
  2. Sprzedawca nada przesyłkę w dzień roboczy przypadający w ciągu 48 godzin od otrzymania zapłaty za Zamówienie.

§ 10 Wykonanie umowy sprzedaży:

  1. Zaakceptowanie wypełnionego formularza zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży (par. 6 ust.7).
  2. Klient, który złożył zamówienie drogą elektroniczną, otrzymuje e-mail ze sklepu internetowego, który potwierdza zawarcie umowy.
  3. Sklep potwierdza zaksięgowanie płatności i przyjęcie zamówienia do realizacji przesyłając na adres e-mail klienta stosowną wiadomość.

§ 11 Rezerwacja terminu lotów zapoznawczych:

  1. Rezerwacji terminu lotu dokonuje Klient lub Pasażer po otrzymaniu potwierdzenia zawarcia umowy albo zaksięgowania płatności.
  2. Rezerwacji terminu można dokonać telefonicznie lub za pomocą formularza rezerwacyjnego dostępnego na stronie http://www.lotynadwarta.pl
  3. W celu zmiany terminu lotu na inny termin, Pasażer zobowiązany jest skontaktować się ze Sprzedawcą nie później niż 1 dzień roboczy przed ustalonym terminem lotu. Takiej zmiany można dokonać maksymalnie 2 razy, z zastrzeżeniem, że po upływie terminu rezerwacji taka zmiana nie jest już możliwa.

§ 12 Ważność i realizacja Vouchera:

  1. Okres ważności vouchera na lot jest podany w opisie usługi oraz na druku vouchera.
  2. Termin lotu nie może być późniejszy niż ważność vouchera.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby realizacja lotu nastąpiła w terminie jak najbardziej dogodnym dla Pasażera, niemniej nie jest w stanie zagwarantować jego realizacji w konkretnym dniu.
  4. Niezrealizowanie vouchera, jak również niedokonanie rezerwacji przed upływem terminu ważności vouchera oznacza wygaśnięcie wszelkich praw z nią związanych i z tego tytułu nie przysługują ani Klientowi ani Pasażerowi żadne roszczenia, w szczególności roszczenie o zwrot zapłaty za voucher.
  5. W przypadku zagubienia lub zniszczenia vouchera, którego termin realizacji jeszcze nie minął i który nie został jeszcze zrealizowany, możliwe jest, po okazaniu dowodu zakupu  i na wniosek Klienta lub Pasażera, wystawienie duplikatu vouchera.
  6. Sprzedawca może odmówić wykonania lotu w przypadku, gdy brak jest odpowiednich warunków pogodowych, a także w sytuacji, w której występują inne przyczyny organizacyjne lub techniczne, które nie zapewniają bezpiecznego wykonania lotu oraz gdy występują inne przyczyny zewnętrzne uniemożliwiające wykonanie lotu. W takim wypadku ustala ze Sprzedawcą nowy termin lotu.
  7. Sprzedawca nie pokrywa kosztów, jakie poniósł Klient lub Pasażer, zwłaszcza takich jak koszty transportu i zakwaterowania, w szczególności kosztów będących następstwem odwołania lotu przez Sprzedawcę z przyczyn od niego niezależnych, takich jak niekorzystne warunki pogodowe.

§ 13 Prawo odstąpienia od Umowy:

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia w formie pisemnej lub drogą elektroniczną przed upływem tego terminu na podane w § 4 Regulaminu adresy Sprzedawcy.
  4. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności.
  7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
  8. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej z Klientem umowy w sytuacji, kiedy realizacja vouchera na lot okazałaby się niemożliwa – wówczas Klientowi zwracana jest cała uiszczona opłata, o ile nie zdecyduje się on na przedstawioną mu przez Aeroklub ofertę alternatywną.

§ 14 Reklamacja:

  1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi usługę obejmującą wybrany przez Klienta lot zgodnie z ofertą wolną od wad.
  2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w §4 Regulaminu adresy Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć w ustawowym terminie 30 dni od dnia doręczenia każdą pisemnie zgłoszoną reklamację, kierując się przy tym ochroną słusznego interesu Klienta lub Pasażera.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za realizację vouchera, jeżeli w jego posiadanie wejdzie i zrealizuje go osoba nieuprawniona, o ile nie zostanie uprzednio powiadomiony o zagubieniu lub kradzieży vouchera. W takiej sytuacji bilet lub voucher traktuje się jako zrealizowany przez Pasażera.
  5. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

§ 15 Postanowienia końcowe:

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.